donderdag 8 juli 2010

De derde keer

Nog maar het derde Leuvens Stiksel en al meer dan 30 leden. Dit is een grote club! Ik zat nooit eerder in een club, ook niet in de chiro of scouts. Bovendien kwam ik nog nooit in een groep terecht waar ik bijna niemand ken maar wellicht kent iedereen mij wel (niet iedereen heeft een blog). Kan je je voorstellen dat ik de eerste keer mega-zenuwachtig was! Bovendien kan ik geen namen of gezichten onthouden dus alles samen was die eerste keer een erg vreemde ervaring en ik zal nog een paar keer moeten gaan om mij er helemaal thuis te voelen maar het is met goesting!

Alleen... ik doe op zo'n avond bitter weinig, zo goed als niks. Wat ik wel doe:

Het (derde) Leuvens Stiksel

... is kijken hoe een ander in een wip een leuk prentje tekent en daar dan een coole t-shirt mee maakt.

Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel

... en vaststellen dat Birkenstocks elkaar altijd vinden
... dat ze begot ook nog dezelfde hobby hebben
... en wie geen Birkenstocks droeg, zwierde haar hakken al gauw langs de kant en trok een makkelijker slofje aan of deed het helemaal op blote voeten (om maar te zeggen dat het er allemaal wel heel relaxed aan toe gaat)

Het (derde) Leuvens Stiksel

Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel

... ik blijf haaksters (en breisters) mateloos bewonderen want mijn geduld is voor zoiets nooit lang genoeg

Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel

... of ik maak stiekem een foto van het speldje dat niet gefotografeerd werd, ha!
... ik besluip de mensen langs achter, via de patio (ja, er is ook een patio!!!)
... en vraag me af wat deze streepjes zullen worden?

Het (derde) Leuvens Stiksel

Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel Het (derde) Leuvens Stiksel

Op het einde van de avond had ik stof gesneden voor 1 Menina-tasje, iets wat ik thuis op kwartier doe... maar hè, daar is het me eigenlijk ook niet om te doen. 't Is tof, zo'n clubke!

En voor wie er niet was of vroeger vertrokken is: heel binnenkort krijg je mail want we gaan op stap!

sanne (eloleo)

9 opmerkingen:

Mie zei

oh ik moet er volgende keer zeker geraken!

Kir zei

dinsdag op 4 uur één speldje, vandaag op de busrit van een half uur ook één speldje. Om maar even te zeggen dat ik niet altijd zo onproductief ben.

Anoniem zei

Ooh, wat klinkt dat gezellig! :D Jammer dat ik in Nederland woon... ;)

Unknown zei

Maar wie is nu wie op de foto? Want ik vind het ook wel eens leuk om gezichten te kunnen plakken op de 'persoon' achter bepaalde blogs ;-)

Anoniem zei

ik ben geen blogster, maar wel een fervente lezer van jullie blogs...
en nu ik eindelijk weer wat tijd heb (hoewel nog steeds niet genoeg naar m'n goesting) ben ik ook weer helemaal zot van kleren maken, voor de kindjes en soms ook voor mezelf.
Het Leuvens Stiksel ziet er ongelofelijk gezellig uit! Ik weet het, jullie barsten nu al bijna uit de voegen, maar moest er ergens nog een ietsiepietsie plaatsje zijn, zou ik vanaf september graag komen meedoen. Kan dat?

Anoniem zei

@ anoniem, stuur gerust een mailtje naar veryvixi at live dot com of creakir at gmail dot com, er kan altijd nog iemand bij :-)

vermiljoen zei

wat een heerlijke creatieve bende, ziet er gezellig uit!

Peggy zei

Oh, wat moet dat gezellig zijn!! Al die verschillende crea bea's bij elkaar!

Misschien moet er in Nederland ook zoiets komen?! Zou heel tof zijn.

Pistolee zei

Ik woon in Roeselare, kunnen we hier in de buurt ook zo iets beginnen? Lijkt me tof.